سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آهنگ جدید و زیبای جمعه بی شنبه از فریدون آسرایی

دانلود آهنگ جدید و زیبای جمعه بی شنبه از فریدون آسرایی | با کیفیت 128 و کیفیت 320 به همراه متن آهنگ از رسانه بزرگ موزیک تاپ

Download Music By Fereydoun – Jome Bi Shanbe

??????????

آهنگ-جمعه-بی-شنبه-از-فریدون-آسرایی

??????????

دانلود آهنگ  جمعه بی شنبه از فریدون آسرایی + متن آهنگ در ادامه مطلب …

 


 

 

 

??????????

دل من فقط به عشق تو خوشه
کی میتونه واسه من مثل تو شه
دوری سخت تو داره منو آسون میکشه

?????

تموم روزا جمعه بی شنبه ست
گریه کار چشمای بی جنبه ست
آخه که چه ساده تو را دادم از دست

?????

حالا من هیچی ولی خاطره هامون چی میشه
فکرشو کردی اگه بباره بارون چی میشه
حالا من هیچی تو که میری برای همیشه
فکر روزی باش که واسه من دلت تنگ میشه

??????????

دانلود آهنگ جدید جمعه بی شنبه از فریدون آسرایی در رسانه بزرگ موزیک تاپ